راهکارهایی برای پیشگیری از اختلاف و حل اختلاف میان فریلنسرها و کارفرماها

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. 31 اردیبهشت 1403

    […] اغلب اوقات، تنها چیزی که یک فرد مستأصل و ناامید می‌خواهد، این است که حرفش شنیده شود و شما او را درک کنید. چنین فردی می‌خواهد مطمئن شود که شما به نگرانی‌هایش اهمیت می‌دهید و تلاش می‌کنید که درخواست‌های او را برآورده کنید. بنابراین، گاهی اوقات، تمام کاری که برای حل مناقشه لازم است، این است که فقط گوش دهید و همدلی خودتان را با مشتری نشان دهید. (در این خصوص در وبسایت فریلنسر بیشتر بخوانید) […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *